الاثنين، 23 يناير 2012

.. اسمي تريزة

هاي .. اسمي تريزة عندي دلوقتي 44 سنة متجوزة وعندي بنت اسمها ماريانا عمرها 18 سنة كونت بشتغل مدرسة انجليزي ودلوقتي موش بعمل حاجة في حياتي غير اني استمتع بالرجالة وهما ينكوني
ابتدت
قصتي من تلات سنين بس وعمري ما كنت اتخيل ان فيه حد تاني غير ( حنا ) جوزي يلمسني رغم انه كان بينام معايا كول فترة وفترة وشوية صغيرين لاكن انا كونت دايما برضى بنصيبي وبطرد اي افكار سكس من دماغي عشان اكون محترمة واحافظ على بيتي وبنتي !!!كان يوم خميس وكنا متعودين اننا نمارس سوا فيه وانا بحب اعمل حاجات قبلها عشان اكون جميلة في عينه ويحب ينكني .. رجعت من المدرسة بدري وعلى طول دخلت اخدت حمام سخن وعملت حلاوة لكول جسمي الابيض الجميل حتى كوسي ومن ورا وبقيت عاوزة اوي لما حسيت انا بعمل كدا ليه واتمنيت الليل يجي بفارغ الصبر عشان حنا حبيبي يجي ويطفي ناري .. وابتديت افكر في زوبره وهوا واقف وانا بلعب براحا في كوسي بصوابعي وانا نايمة في البانيو مغمضة عنيا .. وفجأة فقت على صوت جرس التليفون ولو ماكانش جرس طويل ترنك ماكنتش قمت ابدا بس خفت تكون ماما بتتصل من البلد او تعبانة او حاجة .. بس كان حنا وباستغراب سألته : ايه دا انتا فين ؟ فقالي انه اضطر يسافر البلد ( المنيا ) عشان فيه حد في عيلتهم اتوفى ولازم يروح القداس وقالي اني اخد ماري لما ترجع من المدرسة واركب واحصله على طول على بيت عيلته ! طبعا انا اتدايقت جدا وحسيت اني عاوزة اعيط كونت محتاجة اوي لزوبره جوايا يطفي عطش الاسبوع كلو من غير سيكس .. بس قولت خلاص بقا يعني هوا هيعمل ايه ويمكن نقدر ننام مع بعض هناك لو ميري مش نامت في نفس اوضتنا وراحت نامت مع بنات عمها زي كول مرة .. ما كونتش اعرف ان الليلة دي هتغير كول حياتي وهدوق فيها طعم الزوبر والنيك الحقيقي اللي عمري ما جربته طول عمري .....
بعد يوم طويل اوي ومرهق دخلنا انا وحنا عشان ننام وحصل اللي كونت بتمناه ولاقيت ميري بتقول انها هتروح مع سارة وايريني بنات عمها وتقعد معاهم في اوضتهم يتفرجو على التليفزيون .. كونت هايجة اوي ساعتها رغم الارهاق من اللي حصل طول اليوم وافتكرت الشاب اللي كان قاعد جنبي وهوا بيضغط بفخده على فخدي طول السكة وبياكل صدري الكبير بعنيه ويحاول يفتح معايا اي كلام وهجت اكتر لما افتكرت التعليقات من السواقين على جسمي ورجليا انا وميري لما نزلنا الموقف .. كونت متعودة على كدا وبصراحة كونت بحب اسمع كلام الاعجاب والمعاكسة لجمالي وجمال ميري حتى لو كان قليل الادب بس طبعا موش كونت ابين ابدا اني مبسوطة .. اه ..انا موش وصفت نفسي لحد دلوقتي .. انا طولي حوالي 170 سنتي ووزني زايد شوية حوالي 85 كيلو بيضة وشعري اصفر غامق صدري وهنشي كبار ومدورين وملامحي قريبة اوي من ممثلة مشهورة موش هقولكم عليها دلوقتي
المهم كول دا زائد اني اصلا كونت مجهزة نفسي اني اتناك الليلة خلاني موش قادرة خالص ما قفلنا الباب روحت قالعة وفضلت باللادنيري الاسود وحطيت بيرفيوم في ثواني ونمت على ضهري فاتحة رجليا شوية جنب حنا وابتديت احسس على زوبره اللي كان نايم تحت بنطلون البيجامة براحا وانا بقوله : بس تعرف البت ميري دي عندها نظر هي هيء .. لاقيته بدل ما يتجاوب معايا قال : معلش يا حبيبتي انا مرهق من اليوم ابن الكلب دا .. وبعدين مش هينفع هنا خليها لما نرجع كمان يومين ..
كونت فعلا هتجنن على زوبره ولاقيت نفسي بقوله بصوت ممحون : اعملي واحد بس يا حنا .. احح دانا عملت لك حلاوة النهاردة شوف كوسي احمر ازاي !! يلا بقا حبيبي موش قادرة اححح
لاقيته بيرد بطريقة وحشة ويقولي : بطلي شرمطة بقا وبعدين في غفر برا ممكن يسمعونا نامي بقا يعني الدنيا ما طارتش !!
حسيت اني عاوزة اعيط واصرخ في وشه انه حمار وخول وموش مقدر الست اللي معاه وانه يروح يشوف الناس برا بتقولي ايه وهتتجنن عليا ازاي .. بس طبعا زي عادتي سكت خالص بس ما كنتش طايقاه بصراحة او طايقة انام جنبه قومت لبست روب على اللانديري ولما سألني رايحة فين قولت له موش جايلي نوم هروح اقعد مع البنات شوية فيها حاجة دي كمان !!!
ما ردش وخرجت وانا برزع الباب ورايا وبلعن ابو دي حياة والعن جوزي اللي موش يقدر يديني حقوقي ويمتعني زي اقل ست .
ماكنتش اعرف المفاجأة الفظيعة اللي مستنياني بعدها بدقايق

هناك 8 تعليقات:

  1. ريمزيكا كيكو
    سكس قصص سكس عربي قصص سكس محارم قصص سكس مصورة قصص نيك افلام سكس عربي صور سكس
    قوموا برد الزيارة :)
    من هنا
    http://remazika-kiko.com

    ردحذف
  2. فارس خيال انا اسمى فارس 32 سنة اعزب مهندس كهروميكانيك شغال فى الشبكة الموحدة للكهرباء بين مصر والاردن وسوريا ولبنان وتركيا وكنت مسافر بقالى 6 سنوات ونصف كنت فى لبنان وتركيا ولسة نازل مصر بقالى 3 شهور وبتمنى اتعرف على انثى تفهمنى ونحافظ على بعض سكاى بى king.kopra2 او ياهو kingegypt115@yahoo.com 01011164224 اتمنى من كل قلبى نتعرف واسمى على الفيس بوك ( راجل بجد ) لانى فعلا راجل بجد

    ردحذف
  3. هام جدا لكل سيدة أو فتاه أيا كانت حالتها الاجتماعية وأياً كان عمرها
    - بتحبى الرومانسية والدلع ؟
    - بتحبى القبلات الحارة اللى توصلك للنشوة ؟
    - بتحبى ممارسة الجنس ؟
    - عندك رغبة شديدة فى ممارسة الجنس وخايفه ؟
    - بتحبى لحس ومص الأعضاء الجنسية بشهوة ؟
    - بتحبى المداعبة المفرطة قبل الجماع ؟
    - بتحبى أنواع معينة من الممارسة ؟
    - بتحبى ممارسة الأوضاع الصعبة والمثيرة ؟
    - بتحبى الممارسة من الشرج أكثر ؟
    - لكِ طلبات معينة فى الممارسة ؟
    - بتحبى الوصول لمرحلة الشبق ؟
    - بتحبى السادية فى ممارسة الجنس ؟
    - عندك طقوس معينة فى الممارسة الجنسية ؟
    - أنت عذراء وعايزه تمارسى الجنس مع الحفاظ على عذريتك ؟
    - عندك مشاكل نفسية أو زوجية بخصوص الجنس ؟
    - عندك مناطق معينة فى جسمك بتهيجك أكثر من أى شىء ؟
    - عايزه تهتمى بأعضائك الجنسية أكثر ن اللازم ؟
    الآن الحل الأمثل والأسهل والأقرب لكل مشاكلك والتواصل الأسرع لإشباع رغباتك فى منتهى السرية والأمان ودون أى مقابل ,علاقة حقيقية ومستقرة ... علاقة صادقة وراقية ... علاقة عاطفية مليئة بالرومانسية تشبع جميع رغباتك دون أدنى إساءة وبكل التقدير والحب والاحترام
    للتواصل /01151429804
    أنتِ بين أيدى متخصص فى صناعة المتعة الحقيقية للنساء
    للمقابلات والممارسات الطبيعية فقط في السريه التمامه

    ردحذف
  4. اسمي اشرف لكل ست تحب الجنس 01019498432

    ردحذف