الأحد، 22 يناير 2012

هند وصديقتها ريم

هند وصديقتها ريم
وتبدء القصه بعد انتهاء نيكة هند بشقتها والتى اعتبرتها مباراه لم تحدث فى التاريخ وبعد عودتى لشقتى وخلودى للنوم
وتفكيرى المستمر بما حدث بينى وبين هند
وفى صباح اليوم التانى قابلت هند اثناء الذهاب للمدرسه على السلم ونظرت لى ونظرت لها مبتسم وكانها كانت ليلة الصباحيه
وذهب كل منا الى مدرسته وكانت لهند صديقه انتيم تدعى ريم وانا كان لى صديق انتيم اسمه سامى وكنت ملهوف ان اقابله واسرد له ما حدث ليلة امس
وبالفعل اثناء الحصص كنت انظر لها واغمز له بطرف عينى ففهم سامى ان هناك شئ ارغب فى سرده له وبالفعل واثناء الفسحه خرج الجميع ما عدا سامى وانا وجلس بجانبى وقال فيه ايه احكيلى لؤى فحكيت لها واثناء حكايتى له شعرت بسامى
ينتفض وشعرت بانفاسه تتسارع وقال لي لازم يكون فيه معاد يجمعكم تانى واكون موجود انت كدا شوقتى لؤى ولغلاوته عندى وافقت وقلت المعاد هيحتاج ترتيب وفى نفس الوقت كانت هند تحكى لصديقتها ريم بما حدث واليكم ما عرفته بعد ذالك اثناء سردها الحكايه لريم
ريم دى اولا فتاه تشبه هند بجمالها وحلاوة جسدها ولكنها تختلف عن هند ان لها صدر صغير بعض الشئ ومكوتها كبيره وخصرها نحيف اى كما نقول نحن جسد فرنساوى او على الفرازه
وعندما حكت هند لريم ما حدث لم تصدق ما روته لها هند وان هند اتناكت بطيزها وانها تذوقت طعم الزب والحليب وشربته فتفقا معا على لقاء يجمعنى بهند وريم بنفس الوقت
ولهذا السبب صارت المهمه سهله فى حضور سامى ايضا معنا
وبالفعل فاتحتنى هند واثناء عودتنا من المدرسه بانها تريد مقابله اخرى بينى وبينها فوافقت ولكنى قلت لها ان سامى صديقى سيكون معى فقالت ماشى لان ريم ايضا ستكون موجوده والمقابله ستتم فى شقة ريم لان الهلها مسفرين البلد ومفيش غيرها هى والخادمه فقط وهتكون الشقه والمكان مضبط للقاء واتفقنا على المعاد ودخل كل منا الى شقته واتصلت بسامى لاخبره بما حدث ومعاد اللقاء
وفى اليوم الثانى تقابلنا على السلم وابتسمنا لبعض وبدلا من الذهاب الى المدرسه ذهبنا لشقة ريم وكان سامى فى انتظارنا اسفل البيت وصعدنا ثلاثتنا الى شقة ريم وضربنا الجرس ففتحت لنا الخادمه ودخلنا وجلسنا بالصالون فنادت ريم على ام عبده الخادمه وقالت لها يا ام عبده روحى انتى زورى بنتك وتعالى اخر اليوم بس مش تتاخرى فشكرتها ام عبده وهمت ترتدى التوب الاسود وخرجت ونحن نتصفح فى الكتب قال يعنى جيين نذاكر مع ريم ونونسها وخرجت ام عبده
ونظرت الى هند فأبتسمت هند وقالت ايه يا ريم هنفضل قعدين كدا مفيش ميزك ولا فلم نسمعه ونخلى القعده فرفشه فقامت ريم
وذهبت ناحية الفديو وشغلت فلم سكس صراحه انا اول ما شفت الفلم والبنت اللى فيه زبى انتصب وبان وكان فيه خيمه انتصبت فى بنطلونى وبصت هند ليه وقالت ايه دا يا عم هو لسه فيه حاجه حصلت وله هو مش بينهد ومش بيتعب ضحكت وبص سامى لريم وكان سامى خجلان بعض الشئ فقالت له ريم مالك سامى انت مكسوف ليه تلعثم سامى ولم يجيب فأقتربت منه ريم وجلست بجانبه وهند بنفس الوقت اقتربت منى ووضعت يدها على زبى المنتصب وظلت تفرك فيه وفتحت سحابت البنطلون واخرجته منه ظلت تفرك فيه وتدعكه شاف سامى وريم المنظر وكان الخجل ضاع منه فمدت ريم يدها على زب سامى فلم تجده منتصب يمكن من الموقف او الخضه وظلت تفرك فيه وتلاعبه حتى وقف وانتصب زب سامى
فقالت ريم يله ندخل غرفة النوم بلا فلم بلا كلام فارغ هنسيب الحقيقه ونتفرج على افلام فقمنا ودخلنا غرفة النوم وكانت ريم مجهزه قميص نوم ليها ولهند وخلعت كلاهم الملابس امامنا وارتديا قمصان النوم وانا وسامى منبهرين من جسم ريم وهند فقال لى سامى باين انه هيكون يوم زى العسل فضحكت وقلت ليه متنقش يعم سامى واقتربت منا هند وريم ولك منهم تداعب زب الاخر وتخلع لنا ملابسنا قطعه قطعه وانا اداعب بزاز هند والحس فيهم وامصهم وسامى نفس الشئ بس سامى اول ما لمسته ريم نزل حليبه على طول الواد مستحملش لمسه من ريم واول منزل نزلت ريم على زبه مص ولحس ولعق فى حليبه وهى تقول على طول كدا بس لبنك حلو يواد يا سامى وضحكت انا وهند
وبقينا ملط بدون اى ملابس انا وسامىوللامانه زب سامى منمش برده بعد منزل وفضل منتصب وريم تمص فيه وتلحسه
ورحنا على السرير ونمت على ظهرى انا وسامى
ريم تمص زب سامى وتلحسه والواد فى دنيا تانيه
وهند يقى استاذه فى المص واللحس بقت تمص وتلحس فى زبى وبيضانى وتدعك فى صدرى
وانا ابوسها وامص فى بززها وحلمتها وهى تتوجع وتتاوه من المحنه سمعتها ريم عملت زيها وفضل الوضع كدا يجى ربع ساعه كل وحده منهم تمص وتلحس فى ازبرنا واحنا مستمتعين
قمت انا وسامى وكل واحد وقف مع البت بتعته وبدءنا بوس فى كل منهم انا مع هند وسامى مع ريم
انا مسكت هند ابوس فى رقبتها والحسها وامص فى حلمة ودنها وهى ساحت وحسيت ان رجلها مش شيلاها ونزلت شوى على كتفها ابوسه واحسس على بززها بايدى وافرك حلمتهم وامص فيهم واشدهم بسنانى وادغدغهم بحنيه وهى ترتعش وتفرك فى زبى وتقول مش قدره لؤى مش قدره حرام عليك دوبتنى هيجتنى ااااااااه ارحمنى يووووووه كفايه مش قدره ومحنتها ذادت وحسيت ان هند نزلت لبنها اكتر من مره وانا نازل فيها بوس ومص ونزلت على بطنها الحسه وابوسه وانيكها بلسانى فى سرتها وهى وقعت على السرير مقدرتش تتحمل وسامى كل لما اعمل شئ يعمل مثلى لانه مجربش قبل كدا بس برده ريم بقت تصرخ من المحنه والهياج وسمعتها تقول نيك بلسانك سامى نيكنى مش ترحمنى وسامى ينيك سرتها بلسانه ويلاعب بززها بايده
قربت انا من هند وهى نايمه على ظهرها شديت رجلها ونزلتها على الارض وخليت كسها على طرف السرير ونزلت عليه
بايدى افركه وادعكه وهو كل شوى يسيل منه ماء شهوتها وتصرخ وتتوجع اااااااه اي اي ياى اووووه احيه احيه وصوتها ارتفع وشغلت نفسها هى وريم وبقو يردو على بعض
لان سامى عمل نفس الشئ ونيم ريم على السرير ونزل بلسانه يلحس فى كسها وينيكها بلسانه ويفرك فى بززها وحلماته
وانا مع هند نفس الشئ ادخل لسانى فى كسها واخرجه وهى تقول نيكنى حبيبى بلسانك قطع كسى نيك
كسى خد*** كسى محتاجك اى اى اااااه لؤى مصك ولحسك حلو انت كنت فين من زمان وانا لما اسمع كدا اهيج اكتر وانيكها بسرعه بلسانى والواد سامى شغال على نفس المنوال وريم تصرخ وتقول كان فينكم من زمان بدل محنا بنيك بعض انا وهند
سمعنا كدا اتهبلنا وذدنا فى النيك واللحس والمص
قلبت هند على بطنها ورفعت طيزها لفوق وبدءت الحسها وهى توسع بين فلقتيها وتقول نيكنى فى طيزى بلسانك طيزى بتحب نيك لسانك
وانا هجت وبدءت ادخل لسانى فى خرم طيزها وانيكها فيه
وسامى نفس الشئ قلب ريم وبدء ينيكها فى طيزها بلسانه ويلحس وانا هجت لان طيز هند دى ايه احلى طيز شفتها فى حياتى من بياض وحجم وتدوير يعنى كدا الواحد يحب ينيكها فيه ومش يشبع منها وانا بنيك فى طيز هند بلسانى قالت ارحمنى بقى نكنى بزبك دخل زبك فى طيزى حرام عليك مش مستحملة نكنى ارجوك ااااااااه يطيزى اااااااااه عيزة زبك ينكنى طيزى مولعه نار
رفعتها لفوق اكتر ودجبت الكريم ودهنت زبى بيه ودهنت خرم طيزها
وقربت زبى من خرم طيزها ودخلت راسه بالراحه صرخت هى وقالت ااااااااااه دخلة للاخر زبك بيوجع بس وجع حلو متعنى دخلة للاخر لؤى دفعته مره وحده دخل على طول وهى تتلوى تحت زبى وتصرخ وتقول اى اه اى اه نكنى لؤى نكنى قطع طيزى انا بحبك يروحى وانا اذيد فى النيك وفى دخول زبى وخروجه وهى تتوجع من المحنه وهى كل لما تتوجع اذيد انا واضغط عليها جامد وهى بأيدها تشدنى على طيزها وتصرخ وتقول نيك نيك اااااااووووو لؤى نيك لبوتك نيك قحبتك انا لبوتك وشرمطك نيك لؤى ومتع طيز لبوتك
وسامى وريم مع بعض وصوت ريم كان شاددنى قوى وصوتها كان اعلى من صوت ومحنة هند
بصيت لقيت سامى نايم على ظهره ومقعد ريم على زبه ومدخلة للاخر فى طيزها وهى بتقف وتقعد على زب سامى وريم تقول قربى هند منى عيزة ابوسك والعب فى بزازك
قربت هند من ريم وانا حاطط زبى فى طيزها
رفعت صدرها شوى ونزلت عليه ريم بوس ولحس ومص وفرك فى حلمتها وبصراحه هند وريم كانو استذه فى الحكاية دى
بصيت لسامى وقلت ليه عايز انيك ريم طبعا هو وافق وريم وفقة وهند قالت لا انا لبوتك انت مش هتنيك غيرى ردت ريم وقالت لا يست هند لازم نبدل وزى ما يكون زبى عجب ريم فوفقت هند
وجه سامى مكانى وانا رحت لريم
ومصيت الاول فى كسها ولعبت فى بززها والبنت صراحه كانت زى ***** هيجان والمحن وكان كسها عمال ينزل شهوتها وانا الحسه وامص فيه فنيمت ريم على بطنها عشان ادخلة فى طيزها قالت لا لؤى حبيبى عيزاك تدخله بكسى قلت لا افتحتكى قالت متخفش انا مفتوحه ومتقلقش بصيت لهند وقالت اه المجنونه مره فتحت نفسها بخياره من جننها ومحنتها
بصراحه انبسط وفرحت
ورحت قالبها علىظهرها ورافع رجليها فوق وقربت منها وقلت انت يا كس يا مكسكس هنيكك وهقطعك ضحكت ريم وقالت نيكه وقطعه كسكوسى عايز يتقطع من زبك ايووووه ريحه نيكه قطعه
قربت زبى من كس ريم وفضلت افرك راسه بكسها واداعب بيه اشفارها وهى تتلوى من تحتى وتصرخ وتتوجع اى نيك كسى قطع كسى ااااااااو كسى بيوجعتى كسى بيندهلك لؤى دخلت راس زبى الاول بكسها قلت يمكن مش مفتوحه لكن غاصت راس زبى وزبى كله بكس ريم
واول ما دخل زبى لقيت ريم بتصرخ وتقول نيك دخلة للاخر وصله لطيزى قطع كسى قطع شفيفه خلى زبك جوه مش تخرجه
وانا اهيج اكتر وادخل زبى واخرجه واذيد فى النيك وايدى على بطنها بتفركه وتلعب فيه وفى بززها وفى حلمتها وافركهم
وشفيفى نزلت بيهم ابوس والحس بطنها وزبى ينيك كسها ولسانى ينيك كسها وريم محنتها تذيد وتتألم وتصرخ اى اى اى اى
اووووه اح اح اح اح اوف اوف زبك حلو لؤى
وسحبتها على طرف السرير ورفعت رجلها اليمين على كتفى الشمال وضغط برجلى اليمين على رجلها الشمال وضغط على الاخر ودخلت زبى للاخر والوضع دا جننها وهيجها وسخنها وذادت محنتها وصرخها
وسامى مع هند كان بدء يبوس ويمص كسها ويلحس فى شفرتها
وهند تتوجع وتصرخ وتلعب بشعره وبصيت لقيت سامى بيدخل صباعه فى طيز هند ويحركه حركات دائريه وهند تقول اح اح اوف نيك سامى نيك وحط زبك فى طيزى افشخ طيزى قطعها
وسامى بدء ينيك هند بطيزها ويدخل زبه ويخرجه وهند ترفع طيزها وتدفعها على سامى وسامى هاج وانا لما شفت وسمعت هند وكلامها ومحنتها هجت على ريم اكثر وبقيت ادفع زبى للاخر وريم تصرخ وتتاوه ومن شدة نيكى وكل شوى يسيل ماء كسها وشهوتها على افخاذدها وانا اهيج وبدء ما شهوتى يقرب وذدت فى النيك والضغط على كس ريم ولما قرب ظهرى ينزل جيت اخرجه وانزله على بطنها قالت سيبه ينزل بكسى طفى نار كسى بحليبك وقالت انا عامله حسابى متخفش وفعلا بدء زبى يسيل حليبه بكس ريم وهى تضغط عليه بشفرتها وتتاوه وتقول نزله اروينى بحليبك ريحنى اروى عطش كسى يا روحى وبعد نزول حليبى بكسها خرجته ريم من كسها ومسكته وفضلت تمص فيه وهى بقمة شهوتها وتقول طعم حليبك جميل متل الشهد وما تركته الا بعد ما خلصت كل حليبه لاخر نقطه
وفى الجه الاخرى سامى كان ينيك هند بطيزها وهاجت كمان وخاصة لما نزلت بكس ريم حليبى فقالت لسامى نزل حليبك بطيزى انا طيزى احلى من كس ريم هاج سامى وبدء ينتفض
ومسكته رعشة الشهوه وبدء ينزل حليبه فى طيز هند وهند تصرخ من الشهوه راحت ليها ريم وضغطة على ظهر سامى عشان تدخل زبه للاخر وبعدها خرجت زب سامى من طيز هند
وظلو يلحسو فيه ويمصو فيه ولما انتهو نمنا احنا الاربعه عرايا بجانب بعض نتحسس على بزاز هند وريم وريم وهند يفركو فى ازبارنا انا وسامى وقضينا احلى وامتع الاوقات مع بعض
وفى النهاية انتظرو الجزء الثالث من بداية المتعه

هناك 4 تعليقات:

  1. أه أه ياريت كنت معاكم

    ردحذف

  2. arab sex stories

    مواقع قصص سكس فقط

    arab sex movies
    http://qssneek.net

    http://x6x.co

    http://uk.x6x.co

    http://msry.x6x.co

    http://s3ody.x6x.co

    http://ae.qssneek.net
    http://de.qssneek.net

    http://vb.qssneek.net

    http://eg.qssneek.net
    http://fr.qssneek.net
    http://it.qssneek.net

    http://jo.qssneek.net

    http://ksa.qssneek.net
    http://s3ody.qssneek.net

    http://usa.qssneek.net
    http://qssx.co



    مواقع قصص سكس فقط

    www.qss-sex.com

    منتديات نسوانجى

    منتديات سعودى

    منتديات خليجى

    منتديات امريكانى

    منتديات فرنساوى

    منتديات الانجليز

    منتديات مصرى

    منتديات سعودى

    منتديات قصص سكس نيك

    منتديات قصص سكس نيك 1

    منتديات قصص سكس نيك

    منتديات قصص سكس نيك 2

    منتديات قصص سكس نيك 3

    منتديات قصص سكس نيك 4

    منتديات قصص سكس نيك 5

    منتديات قصص سكس نيك 6

    منتديات قصص سكس نيك 7

    منتديات قصص سكس نيك 8

    منتديات قصص سكس نيك 9

    اكبر موقع قصص سكس

    اكبر موقع قصص سكس

    اكبر موقع قصص سكس

    اكبر موقع قصص سكس

    اكبر موقع افلام سكس

    قصص سكس محارم,قصص سكس سحاق,قصص سكس عربي,قصص سكس اللواط,قصص سكس السحاق,قصص سكس لواط,قصص سكس محارم,قصص سكس المحارم,قصص سكس,قصص سكس عرب,صور سكس,افلام سكس

    9999999999987989595555555555559666666666666669867966666666666666666699999999999999

    ردحذف