الاثنين، 23 يناير 2012

اسمى عمرو

هذه القصه لو كنت تتخيلها لاتستطيع ان تصدق حدوثها
فى البدايه اسمى عمرو عندى 31 سنه بداءت القصه عند مرورى بإحدى الشوارع وجدت مرمى على الارض كارت ميمورى بتاع موبايل فقلت اخده يمكن يكون شغال ونسيته فى جيبى لمده يومين وبعدين طلعته من جيبى بالصدفه لانى تقريبا كنت نسيته جبت ريدر وقولت اجرب ميمورى طبعا ان معتقد انه بايظ فركبته على الكمبيوتر لقيته فتح معايا عادى تطفلى خلانى ادخل على الصور لقيت احلى كلام 102 صوره لمزه طحن بكل قمصان النوم اللى بتحلم بيها مصوره نفسها صور رهيبه صور بقميص نوم احمر صور بقميص اسود صور بقميص ابيض ومناظر مختلفه مره على السرير مره على الانتريه مره وهيه واقفه كده يعنى ولقيت ارقام تليفونات متعدده مسجله بأسماء ناس ولقيت رقم مسجل بأسم العياده ورقم تانى مسجل بأسم المستشفى ورقم بأسم البيت عرفت ان صاحب موميرى دكتور لقيت صوره كمان فى ملف بأسم المستشفى فيه صور لنفس المزه بس لابسه بالطو فى الاستقبال بتاع المستشفى تأكدت ان الموميرى يخص واحده 100% واكيد دكتوره المهم سجلت رقم عيادتها على موبايلى واتصلت تانى يوم الساعه 5 العصر ردت عليه الممرضه بتاعت العياده سألتها بلؤم الدكتور موجود قالتلى دكتور مين قلتلها اسم اى دكتور قالتلى النمره غلط قالتلها دى مش عياده قالتلى اه بس عياده الدكتوره دعاء سألتها الدكتوره موجوده قالتلى موجوده قالتلها عايز أحجز وحجزت تانى يوم واخدت منها عنوان العياده ورحت عادى ودخلت على الدكتوره دعاء بصراحه كنت مرتجف وانا داخل فجات بأنها دكتوره أسنان عندما دخلت حجره الكشف جلست امامها سألتنى خير ياعمرو ايه بيوجعك بصراحه اقسم بأن زبرى كان هيخرم البنطلون من منظرها بالقميص فى الصور وهيه قاعده امامى سلامتك وللحظ كان ضرسى مكسور منه حته وبيوجعنى فكشفت عليه وقالتلى عايز يتخلع فطلبت منها تأجيل الخلع مره قادمه فوافقت وكتبتلى مسكن وانا خارج اعطيت الممرضه 20 جنيه وطلبت منها رقم موبايل الدكتوره فأعطتنى الرقم روحت البيت وحوالى الساعه 11 اتصلت بالموبايل ردت عليه الو ايوا دكتوره دعاء مين معايا انا عمرو اللى كنت عندك فى العياده النهارده خير يا أ. عمرو قالتلها بصراحه انا مكنتش جاى اكشف انا بصراحه لقيت حاجه تقريبا تخصك حاجت ايه قالتلها ميمورى كارد قالتلى اه دى بتاعتى واقعه منى من حوالى اسبوع طب ليه ما جبتهاش معاك واديتهالى النهارده قالتلها بصراحه انا كنت جاى اتعرف عليكى قالتلى انت فاتحت الموميرى على جهاز كمبيوتر قالتلها اه لقيتها سكتت وبشده قالتلى لو سمحت الموميرى تبعته بكره قالتلها انتى زعلتى طب انا اسف انا و****ى مكنتش عايز اضيقك انا اسف و****ى قالتلى يا ا. عمرو انا ست متجوزه قالتلها طيب ممكن اجيلك بكره العياده اشرحلك بس وجهه نظرى قالتلى مش هينفع قالتلى انت معاك عربيه قالتها لا قالتلى خلاص انا بكره هكلمك ونتقابل قالتها ماشى بس انا مش عايزك تزعلى منى الساعه 6 اتصلت بيه انت فين وتقابلنا وكان معاها عربيه ركبت معاها وسألتنى الموميرى فين قالتلها بس انا حاسس انك زعلانه ممكن نشرب قهوه فى اى كافتريا قالتلى صعب طبعا بس يا عمرو انا ست متجوزه وممكن حد يشوفك معايا قالتلها و**** انا نفسى اتكلم معاكى قالتلى عايز ايه بس اتكلم قالتلها بدون زعل انا معجب بيكى قالتلى انت جرئ اوى مش خايف من رد فعلى قالتلها لا قالتلى طب هات الموميرى اديتها الموميرى وقالتلها انا مش وحش
(( ادارة منتديات سكس4عرب )) ومشيت حوالى الساعه 11 لقيتها بتتصل بيه افتكرت ان فيه حاجه فى الموميرى سألتنى انت روحت امتى واتكلمت معاى حوالى 25 دقيقه وسالتنى انت متجوز قالتلها لا ولا خاطب كمان قالتلى معقول قالتلها اه و****ى المهم تانى يوم رنيت عليه الساع 4.30 بعتت رساله قالتلى انا فى العياده هكلمك لما اروح الساعه 9 كلمتنى قالتلها عايز اشوفك عايز اتكلم معاكى قالتلى لا اتكلم ع الموبايل انا سمعاك اتتكلمنا مع بعض 55 دقيقه سألتها جوزك فين وفؤجئت ان جوزها مسافر كندا من 7 شهور بعد جوازهم ب 6 شهور وانها عايشه لوحدها بس بتروح عند امها فى وقت الفراغ وتنام فى شقتها قفلت معاها تانى يوم رحت فى ميعاد الكشف المفروض هخلع فيه ضرسى دخلت ازيك يا دعاء وطبعا مخلعتش ولا حاجه بس المره دى فضلت ابص فى جسمها كله من فوق لتحت وبزازها انا كنت متأكد انها حاسه انى اتغيرت ومتأكد ان كلامها جاب نتيجه ومشيت من العياده واتصلت بيها الساعه 11 واتكلمت معاها حوالى 20 دقيقه وقالتلها شكلك كان حلو النهارده قالتلى اه طبعا انت فضلت تبص عليه بصراحه قالتلها جسمك حلو سكتت قالتلى عمرو انا تعبانه عايزه انام هتصل بيك بكره الساعه 10 كان يوم الجمعه اتصلت بيه وقالتلى تعالى قابلنى عايزاك روحت قابلتها قالتلى تيجى نتكلم عندى فى الشقه قالتلها موافق مشينا بالسياره وطلعنا العياده قالتلها العياده قالتلى احسن من الشقه دخلنا وفتحت العياده ودخلنا الاوضه بتاعتها وقعدت على الكرسى قالتلى تشرب ايه حاجه ساقعه المهم راحت تجيب الحاجه الساقعه وانا زبرى واقف وفرحان وخايف فى نفس الوقت رجعت قالتلى اشرب على مارجعلك خرجت وبعد 3 دقايق رجعت لابسه قميص نوم احمر مفتوح من الجنب اول ماشفتها فوقت جيت واقف ورحت عندها طفت النور وقالتلى تعالى حضنتها اوى وبستها ومصيت شفيفها وهيه مصت شفايفى ورحنا الاوضه التانيه فيها سرير قالعت ملص حضنتى ومسكت زبرى تدعك فيه وتضغط عليه وانا امص فى بزازها واشد الحلمه وجيت منيمها على السرير ونمت فقيها واحضنها والمس كسها صوتها بداء يتوه ااااااااااااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااه ياعمرو كسى تعبان اوى اااااااااااااه يا عمرو اااااااااااااااااااااااحو ااااااااااااااااااااااااااه تعبانه

اه ياكسى اااااااااااه اقولها كسك بيوجعك اوى ياعمرو بحبك اوى بحبك انت حبيبى ااااااااااااااااه نيكنى نيكنى وتشخر وتقولى احو اااااااه نيكنى اوى دخله دخله ااااااااااااااااااه اوى ياعمرو اوى وانا ابعبص فى كسها اللى راح زى السفنجه وبزازها امصهم وامص الحلمه انا كمان خلاص حسيت زبرى هينفجر جيت ماسكاه وحطيته فى كسها وشدتنى جامد مره واحده دخل كله اتنفضت وهات ااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااح بحبو اه ااااااااااااااااه اااااااااااخ نيك نيك نيك نزلهم جوه نزل يا عمرو اه اه اااااااااااااااااااااح وتشد شافيفى وتمصهم وتدخل لسانها كله قالتلها خلاص هينزلوا قالتلى نزلهم جوه كسى متخافش انا واخده حبوب نزل نزل انا هنزل ياعمرو نزل انت كمان لقيتها حضنتى اوى اوى وصوتها بقى عالى اوى من الشخير والاح والاه لحد انا كمان مصوت وحضنا بعض اوى اوى وجيت منزل وهيه بتنزل لحد ماخلصنا تنزيل ولحد زبرى مانام جوه كسها وخرجته بعد مانزلهم ب5 دقايق وهيه فضلت حضنانى 15 دقيقه وقومنا اتشطفنا وشربنا عصير من الثلاجه وقالتلى يلا بينا وكلمنى اول ماتروح وباستنى وقاللتلى انا بحبك اوى اوعدنى نفضل مع بعض ويفضل سرنا ودى كانت اول مره انام مع دكتوره دعاء كان يوم جمعه سنه 2008 وهيه دلوقتى فى كندا وبتصل بيها كل مده

هناك 5 تعليقات: